| schitterendedingen.com |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (143) « First ... 141 142 [143] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| frim |
Posted: Jun 30, 07:01
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
Wie heeft er wat emailadressen? dan kan ik details rondmailen.
- P -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Will |
Posted: Jun 30, 10:00
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Member No.: 14 Joined: 6-January 05 |
mail ff je e-mail naar mijn voor+achternaam@hotm..
|
| Rex Manning |
Posted: Jul 1, 10:12
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
Helden!
Ik pak zondag waarschijnlijk de trein van 1510h op UC, dan arriveer ik 15.37 in Mokum. Vanaf Mokum moeten we dan richting zandvoort aan zee. 1545 spoor 2a Heb er zin an Groet, Roeland -------------------- |
| Will |
Posted: Jul 1, 20:20
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Member No.: 14 Joined: 6-January 05 |
Nice, heb dr zin in!
Ben benieuwd of Dre langskomt, de laatste keer dat hij opnam was het nog enigszins onzeker of hij vrij kon krijgen van zijn werk. Daarna heb ik niks meer vernomen, jullie dan? Ik stap rond die tijd in Amsterdam op, zie jullie zondag dan |
| Rex Manning |
Posted: Jul 13, 10:02
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
mannen, laat ons even de meest recente email adressen uitwisselen. als iedereen mij z'n adres pm't ofzo, dan maakt ik wel even een mail lijstje
-------------------- |
| Will |
Posted: Jul 13, 14:06
|
|
Check je mail, alleen Dre's adres ontbreekt..
|
| Will |
Posted: Aug 28, 10:32
|
|
Binnenkort weer eens gatheren?
|
| ondergetekende |
Posted: Aug 29, 00:45
|
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
Een biertje pakken ergens in Utrecht of Amsterdam ben ik altijd wel voor in.
Het lijkt nu alsof ik dit forum dagelijks bekijk, maar het is de eerste keer sinds de gathering bij Pieter. Ik heb geen zin om er een moiie post van te maken. Welterusten. |
| Will |
Posted: Sep 4, 13:29
|
|
Dit gaat hard
|
Pages: (143) « First ... 141 142 [143] |
![]() ![]() ![]() |