| schitterendedingen.com |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (143) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| frim |
Posted: Mar 9, 12:04
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
Nou dit is het Algemene Stomme Mededelingen Topic, voor al sje wat kwijt wilt, maar je zeker weet dat je het vergeet als je het te lang voor je moet houden.
Ik beign maar.. Edwin, die Strokes CD is echt cool Maar wel leuk maar wel leuke muziek iig -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| frim |
Posted: Nov 14, 20:43
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
dit is een cool topic dus die kick ik maar. Vooral alle zinige replies zijn leuk om nog eens door te lezen. Maar nu gaan we door met serieusere zaken
LArs edwin en Leo zitten nu te karten. muse komt over 15 minuten op 3fm. EDIT: en om 22:30 kwam remi ook binnen. -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Illiam |
Posted: Nov 15, 09:48
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 565 Member No.: 9 Joined: 9-May 03 |
Supplemental edit: Om 2236u kwam Roel ook binnen, gevolgd door Roeland (2245u).
Best Algemeen. En Nutteloos. En stom... |
| frim |
Posted: Nov 15, 09:55
|
ja. edwin heeft mij om 9 uur gebeld. de streber. Ik ga zo weer even geld verdienen, pc van een kennis is kapot
de cube heeft remi gisteravond meegenomen. 't was leuk m eens met zijn 6en weer ergens te zijn -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Dremel |
Posted: Nov 15, 12:44
|
|
Remi dus ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 749 Member No.: 5 Joined: 3-February 03 |
loze mededeling:
sinds heden heb ik een zilverkleurige optische draadloze 5-knoppenmuis met laadstation van TRUST -------------------- It's hard to convey five-dimensional ideas in a language evolved to scream defiance at the monkeys in the next tree
|
| frim |
Posted: Nov 15, 12:58
|
||
't is maar wat je mooi vind heb jij mijn geluidskaart nog trouwens? -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
||
| Dremel |
Posted: Nov 15, 14:20
|
|
Remi dus ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 749 Member No.: 5 Joined: 3-February 03 |
ja, en ik zit me nog steeds af te vragen waarom je me er ook een moederbord bijgegeven hebt
-------------------- It's hard to convey five-dimensional ideas in a language evolved to scream defiance at the monkeys in the next tree
|
| frim |
Posted: Nov 15, 14:30
|
ik had een doosje nodig en ik had geen zin om dat moederbord er eerst uit te halen.
-------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| ondergetekende |
Posted: Nov 17, 12:09
|
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
ik ga zo bloeg doneren en er achter komen welke bloedgroep ik heb
|
| Weenie |
Posted: Nov 17, 12:23
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
ik ga zo naar t hbo, kijken wat me boeken moeten gaan kosten..
ben net terug van boodschapjes... bij de DIRK, jajaja... -------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| ondergetekende |
Posted: Nov 17, 14:49
|
||
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
uitslag: bloedgroep: O+ (roeland is dit de beste of is O- beter (m.b.t. bloed geven) bloeddruk: 140/85 IJzergehalte: 9.9 |
||
| frim |
Posted: Nov 17, 15:29
|
heb net een mail gehad van meneer bulthuis. hij wil dat ik even bij hem langs kom om me vol te zuipen, op 13 november 2004. alsof ik dan kan. Heb net een boeking gemaakt bij de tandarts. en een lustrum is niets om blij om te zijn, 't betekend alleen 5 jaar pijn en zweet en uitgemergelde 6-de klassers die druk bezig zijn om hun tentamens te halen. Als remi zakt heeftie zelfs 2 lustra meegemaakt. lekker zinloos.
-------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Rex Manning |
Posted: Nov 20, 13:15
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
Ik weet niet zo heel veel van bloedgroepen af, het is alleen wel zo dat jij geen anitgenen (A en B) op jouw rode bloedlichaampjes zitten. Dit wil zeggen dat jouw bloed antistoffen aanmaakt als hij wel in aanraking komt met A en/of B antigenen. Jij zou dus voor bij geen donor kunnen zijn daar ik A+ heb. Je bloedgroep is trouwens 0 (nul) en niet O, omdat je gewoon helemaal niks aan antigenen hebt zeg maar.
Voor de rest weet ik er geen fuck van. -------------------- |
| Weenie |
Posted: Nov 20, 13:59
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
0+, dat is seroepositief:
0 = zero + = positiet je hebt dus aids... -------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| Weenie |
Posted: Nov 21, 13:38
|
||||
heb je net je studie af -------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
||||
Pages: (143) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |