| schitterendedingen.com |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Rex Manning |
Posted: Dec 16, 17:50
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
ik denk inderdaad dat dat zo'n beetje reeel is 500 km/dag. Als je langer gaat rijden, dan word je superschraal.
Ik ben er persoonlijk ook voor dat er geen vrouwen meegaan, maar dit kan nog overlegd worden. -------------------- |
| Dremel |
Posted: Dec 16, 19:58
|
|
Remi dus ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 749 Member No.: 5 Joined: 3-February 03 |
geen vrouwen nodig, we kunnen zelf beter koken,
is het de bedoeling dat we elke dag gaan rijden? misschien is het prettig om af en toe te blijven plakken, beetje relaxed blijven enzo -------------------- It's hard to convey five-dimensional ideas in a language evolved to scream defiance at the monkeys in the next tree
|
| Weenie |
Posted: Dec 16, 21:47
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
ik zou zeggen 1 keer in de 2 dagen, anders word je helemaal gek... en niet meer dan 6 a 8 uur rijden
-------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| frim |
Posted: Dec 17, 19:13
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
ik denk eigenlijk dat het een stuk relexter is om elke dag 3 uur te rijden dan eens in de twee dagen 6 uur? met 6 uur wordt je toch helemaal krankjorum? en als we ergens een relexte, goedkope, plek hebben gevonden, dan houdt niks ons tegen om daar een dagje langer te blijven
Misschien kunnen we daarom beter wat meer tijd in plannen dan we denken nodig te hebben -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Illiam |
Posted: Feb 27, 16:32
|
||
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 565 Member No.: 9 Joined: 9-May 03 |
You got a point there, matey.. Dit donkerbruine vermoeden heeft zich al sinds het begin van dit forum in de schemering aan de rand van mijn bewustzijn opgehouden en nu heeft het zich eindelijk openbaard.. Natuurlijk zou het makkelijk zijn om de boel gewoon te cancellen, maar daar voel ik niets voor. Bij de pakken neerzitten en OPGEVEN is niet mijn stijl, maar die van slappe wijven en mannen zonder ballen. Maar omdat je toch redelijk de spijker op zijn kop slaat, hebben Ed en ik een klein alternatief bedacht: een verkorte versie van onze Roadtrip. De verkorte versie Verwachte tijdsduur is ongeveer een week (makkelijker met plannen, meer mogelijkheden) en we zullen niet zoveel landen aandoen en dichterbij huis blijven. Schema: (dag 1) We rijden naar het Noorden van Nederland. (dag 2) Naar het oosten, Duitsland in. (dag 3) We zakken naar het zuiden, tot in luxemburg (dag 4) Belgie! (dag 5) We komen weer thuis... Hebben we toch vier landen gehad en misschien kunnen we wel een paar auto's van onze ouders lenen voor viereneenhalve dag(?). We kunnen overal met euro's betalen en het blijft binnen de grenzen van het originele idee. Well, wad'y'all say? (Als dit niet lukt kunnen we thuislbijven of in zeewolde ofzo op een camping staan..) |
||
| Weenie |
Posted: Feb 28, 13:03
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
dit klinkt al een stuk beter te realiseren is net zo koel...
-------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| Rex Manning |
Posted: Mar 5, 22:38
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
mijn moeder (!) kwam met het idee van interrailen. Dan kun je een soort roadtrip maken met de fuckin' trein. Je kunt dan een heleboel landen aan doen en het is veeeel goedkoper dan auto's huren en shite. Ik moet nog ff kijken wat allemaal kan. Ik vind vijf dagen wel mooi, dat had ik de hele tijd al een beetje in gedachten.
-------------------- |
| ondergetekende |
Posted: Mar 6, 11:21
|
||
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
Dat is ech een fucking goed idee, alleen is 16 dagen een minimum en daan kan je maar tot Frankrijk :s Ik hier eeens voor meer informatie |
||
| frim |
Posted: Mar 6, 12:59
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
Wow dat is best duur.. OK, voor 290 euro kun je door heel west en half midden europ cruisen voor 16 dagen, maar die 16 dagen halen we toch nooit
-------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Illiam |
Posted: Mar 7, 10:04
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 565 Member No.: 9 Joined: 9-May 03 |
Een railtrip eh? Waarom maken we er niet meteen een psychedelische trip van?
Het idee is ok en ik denk dat zo'n roadtrip ook wel lachen is. Het lijkt me alleen een beetje zwaar met al die bagage sjouwen.. Op een perron mag je geen tenten opzetten. |
| Illiam |
Posted: Aug 4, 16:52
|
|
Ehm, heeft er iemand zin om in een dag naar de hoogste afgrond van Europa te reizen waar je kan bungeejumpen? En misschien weer terug. Dat MOET toch HAALBAAR zijn? DAMN.
Het schijnt ergens in la France te zijn... |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |