| schitterendedingen.com |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Illiam |
Posted: Dec 15, 18:59
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 565 Member No.: 9 Joined: 9-May 03 |
Laatst las ik een post op ons mooie forum, waarin Roeland aan Lars vroeg of we diens trabantje een keer konden checken in de kerstvakantie.
Dit schitterende voorstel bezorgde mij een ander idee, dat reeds vorig jaar al geopperd was, maar toen niet realiseerbaar bleek: een Tour door Europa in een relaxte auto. Het probleem was namelijk dat slechts twee personen, Barend en frim, in het bezit waren van een rijbewijs. Maar aangezien dit aantal nu verdubbeld is, moet het nu wel te doen zijn. Wie is hiervoor te spreken?? |
| frim |
Posted: Dec 15, 19:11
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
Dit lijkt mij dus ECHT een cool idee, hoe verder je in het oosten komt, hoe goedkoper het wordt, dus het lijkt mij handig om die kant op te gaan.
Er valt natuurlijk wel een hoop te regelen qua vervoer. Als we met zijn zessen gaan, passen we natuurlijk nooit allemaal in een autotje, dit is ook niet relext. Nu heb ik een idee, maar dit is nog HELEMAAL niet zeker, of dit wel kan, er is geen garantie, en alles hieronder valt als een disclaimer: Mijn moeder gaat over een half jaar of zo de auto van mijn vader overnemen. Mijn vader koopt dan een nieuwe auto. We zijn van plan om mijn moeder's oude auto dan te verkopen. Maar ik heb het er net HEEL kort met mijn moeder over gehad, en misschien kunnen wij die auto meekrijgen voor onze cruise. Dan hoeven we er niet super voorzichtig mee te zijn (liever wel natuurlijk), maar als we dan ergens in Rusland terecht komen, en er komt een dikke deuk in oid, dan valt de schade te overzien Ik weet niet of dit een goed idee is? Maar het is in ieder geval wel een stuk goedkoper dan een auto te leasen. Natuurlijk passen we niet met zijn zessen in dat autotje, dus dan zullen we er nog een nodig hebben... -------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Illiam |
Posted: Dec 15, 19:15
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 565 Member No.: 9 Joined: 9-May 03 |
Hoe meer ik erover nadenk, hoe mooier het wordt!
Dat zou echt schitterend zijn om over een (of twee) auto's te beschikken, zodat we niet hoeven te leasen oid... Natuurlijk moeten er godse veel problemen worden overwonnen, maar dat komt later allemaal wel, het duurt toch nog ruim een half jaar. |
| Rex Manning |
Posted: Dec 15, 19:36
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
Lijkt me vet cool. Dan gaan we eerst een route uitstippelen, en als we die route niet leuk vinden.. dan gaan we gewoon ergens anders heen. Lijkt me superrelaxed.
GOED IDEE: als we wild gaan kamperen (is goedkoper dan camping), wel naar een camping gaan om te douchen (=gratis). -------------------- |
| Rex Manning |
Posted: Dec 15, 19:59
|
![]() Koning ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 884 Member No.: 4 Joined: 3-February 03 |
post hier nog meer van dit soort geldbesparende idee'tjes. Of als je bezwaren hebt tegen iets. Je moet ook ff neerzetten waar je graag heen wilt
Ik bijvoorbeeld wil graag naar Praag -------------------- |
| frim |
Posted: Dec 15, 20:02
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1405 Member No.: 1 Joined: 2-February 03 |
We (Roel en Ik) hebben niet voor niks een apart forum gemaakt: misschien is het handiger om voor elk van die twee onderwerpen een apart topic te maken? dat houdt het iig een stuk overzichtelijker, dit is ons grootste project ooit
-------------------- ~~ Please don't slow me down if I'm going too fast
|
| Illiam |
Posted: Dec 15, 20:05
|
|
Heb je tips, ideeen, of wat dan ook, GOOI ze op het forum!!!
EDIT: Moskou, eh? DUDE!! *Pakt kaart van Europa, geo en rekenmachine en concludeert dat afstand Enschede/Moskou ongeveer 1950 kilometer is (hemelsbreed, zonder relief mee te tellen), wat te vergelijken valt met een reisje naar het aller zuiderlijkste puntje van Portugal Is wel een mooi idee opzich, maar natuurlijk moeten we ook kijken hoelang we er ongeveer over willen doen. Hoe is eigenlijk het weer in Rusland? Sneeuw? Misschien kunnen we dan op de terugweg even een bungeejump maken ofzo REEDIT: Opzich ligt Praag op de terugweg, twee vliegjes in een klap (aangezien Barend wel naar Praag wilde, als ik het goed heb). This post has been edited by Illiam on Dec 15, 20:25 |
| ondergetekende |
Posted: Dec 15, 20:49
|
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
Ik ben tot eind juli in de USA, dus ik hoop dat we nog wat kunnen vinden in Augutus, al weet ik nog niet precies hoe die verre toekomst er voor mij uitziet.
Eigenlijk wil ik wel graag naar Andorra, om een of meerdere drieliter fles(sen) Pastis te halen voor 15 euro p/s Maar zo te zien zal dat wat uit de route liggen, dus Russische Wodka is ook goed |
| Illiam |
Posted: Dec 15, 21:07
|
|
Andorra, ligt dat niet tussen Frankrijk en Spanje in? Hmm... Wel verzekerd van lekker weer, mooie vrouwen en relaxte stranden... Waarom is Europa zo groot!?
|
| ondergetekende |
Posted: Dec 15, 22:13
|
||
![]() Advanced Wanker ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderator Posts: 1458 Member No.: 3 Joined: 2-February 03 |
Andorra ligt wel in de bergen, dus verheug je niet erg op de stranden, maar we kunnen dan nog altijd naar spanje door rijden (ik wil nog wel een keer naar barcelona, mooie stad) |
||
| Weenie |
Posted: Dec 16, 15:08
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
donders, ouderwets op stap met zijn 6en!
das mooi! ik ga ook nog naar egyptre en moet veel werken... maar ik regel wel wat! wat voor tijd denken jullie aan? 1 week? 2 weken? hope langer we gaan hoe minder groot de kas is dat ik mee kan! en altijd handig, walkietalkies om te praten tussen de 2 auto's! EN GEEN VROUWEN MEE! -------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| Dremel |
Posted: Dec 16, 15:16
|
|
Remi dus ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 749 Member No.: 5 Joined: 3-February 03 |
hmm, roadtrip lijkt me vet cool, vooral richting praag is het heel mooi (en betaalbaarder, echt waar, frankrijk en omstreken is godse duur)
praag, boedapest of even moskou is wel aanlokkelijk -------------------- It's hard to convey five-dimensional ideas in a language evolved to scream defiance at the monkeys in the next tree
|
| Weenie |
Posted: Dec 16, 16:18
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Wij Posts: 929 Member No.: 2 Joined: 2-February 03 |
wel opletten welke landen/streken we NIET heen moeten, er zijn bepaalde streken in oosteuropa waar je niet wilt zijn en je beroofd kanworden van je auto en alles...
-------------------- “If it were necessary to give the briefest possible definition of imperialism, we should have to say that imperialism is the monopoly stage of capitalism.”
|
| ondergetekende |
Posted: Dec 16, 17:11
|
||
volgens mij zijn dat alle landen in oost-europa.... en over de walkietalkies: Wel van Fisher-Price natuurlijk |
||
| Illiam |
Posted: Dec 16, 17:31
|
|
Walkie Talkies is een uitstekend idee! Beetje slap lullen over de ether, hehe.
Over die vrouwen ben ik het helemaal met je eens, geen gezeik in onze auto's. Kunnen we eindelijk eens rustig van het landschap en de muziek genieten zonder dat eeuwige gezanik over sippe onderwerpen aan te horen of enig ander loos gemiep. Twee weekjes lijkt me perfect Hoeveel kilometertjes zouden we per dag kunnen afleggen? Zo'n 500? 14 X 500 is toch 7000 kilometer! |
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |